شرایط و قوانین

ورود کاربر به وب سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی به منزله آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات سایت می باشد. همچنین ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

آدرس ایمیل و شماره تلفن که مشتری در پروفایل (یا اطلاعات در هنگام خرید برای کاربران غیر عضو) ثبت می کنند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آن ها صورت می گیرد.

حفظ و نگهداری رمز ورود بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه  سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. تیم دیاکو هویت شخصی کاربران را محرمانه می داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی کند مگر اینکه با حکم قانونی از مراجع ذیصلاح قانونی.

همه مطالب در دسترس از طریق سایت جزئی از اموال دیاکو محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در دسترس، در انحصار دیاکو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگیرد قانونی را برای تیم دیاکو محفوظ می دارد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تیم دیاکو محفوظ است. تیم دیاکو در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تائید بودن صحت آن ها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تیم دیاکو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل دقیق و قابل استناد باشد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر در موجودی  کالا با قیمت، روی کالا افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالا روبرو نشوند.

تیم دیاکو همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به شرکت تیپاکس به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده این شرکت است و جبران هرگونه خسارت از ناحیه این شرکت می باشد و تیم دیاکو تا برطرف شدن مشکل در کنار خریداران عزیز خواهد بود.

سیاست قیمت گذاری در تیم دیاکو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است و قیمت های درج شده در سایت همسو با این هدف می باشد.

نظرات ارسال شده توسط کاربران گرامی اهمیت بسیاری دارد و بیش از هر چیز از زمانی که برای ثبت آن مصرف می کنید سپاسگذاریم. محتوای ارائه شده شما پس از ثبت توسط کارشناسان تیم دیاکو مورد بررسی و سپس مورد تائید و پیگیری قرار خواهد گرفت. خواهشمندیم برای استفاده همگان از تجربه ارزشمند خرید خود موارد ذیل را در هنگام ثبت نظر مد نظر داشته باشید.لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.محتوای ارسالی نمی تواند شامل اطلاعات شخصی، راه های ارتباطی، آدرس لینک و وب سایت ها و شبکه های اجتماعی باشد.

کاربران می توانند نقد خود به هر بخش از سایت دیاکو را به ایمیل info@diakobigsize.ir اعلام کنند لذا هیچگونه نقدی را درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید. همچنین نظرات کاربرانی که دارای نام کاربری نامناسب هستند مورد تائید نمی باشد و خذف خواهند شد.

بازگشت کالا درصورتی امکانپذیر می باشد که تنها تست شده باشد و در وضعیت اولیه و نو باشد و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشند.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد باید هرچه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات به شماره 36667523-071 اطلاع دهید. همچنین اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود حداکثر تا 2 روز باید انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات به همین شمارخ اطلاع دهید. هزینه حمل و نقل در اینصورت به عهده خریدار می باشد.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با تیم دیاکو جدا خودداری فرمائید. در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه مشکل احتمالی به عهده خریدار می باشد. همچنین برای ارسال کالا می بایست بسته بندی مناسب باشد در غیر اینصورت بروز هرگونه آسیب به کالا برعهده خریدار بوده و شامل بازپرداخت هزینه نمی باشد.

کارشناسان خدمات پس از فروش تیم دیاکو ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی توسط کارشناسان تائید شود و مشخص گردد که این موارد پیش از ازسال کالا بوجود آمده است کالا مرجوعی حساب شده و وجه پرداختی به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد در غیر اینصورت کالا با هزینه مشتری مجددا برای ایشان ارسال خواهد شد. این فرآیند حداکثر تا یک هفته کاری ممکن است به طول بیانجامد.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا موجودی آن به اتمام برسد، تیم دیاکو بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر تفاوت قیمت کالای جدید محاسبه و قبل از ارسال تسویه حساب انجام می شود.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی کند و تیم دیاکو در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا را به مشتری متعهد می شود.

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا اکیدا توصیه می شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور پرسنل تحویل پستی سفارش چک شود و در صورت وجود هر گونه نقص و آسیب از تحویل گرفتن آن خودداری بعمل آید و از طریق ایمیل info@diakobigsize.ir تیم دیاکو را در جریان بگذارید.